top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאן רות מרכז לאסתטיקה

מהי חומצה היאלורונית?

עודכן: 11 באוג׳ 2020

חומצה היאלורונית הינה חומר טבעי המיוצר בגופנו ונמצא ברקמות הגוף השונות והיא סופחת אליה מים באופן שמקנה לנו נפח וחיות לעור הפנים.


בחלוף השנים קיימת אצלנו ירידה בייצור החומצה ההיאלורונית הטבעית בגופינו, דבר שגורם לירידת הנוזלים בעורנו והתוצאה הינה התרוקנות נפח העור שגורם לשקעים ונפילת העור, כמו גם לאובדן גמישות העור שמוביל לקמטים. אותם אנו רואים במצח, בין הגבות ,בצדי הפה והאף ,באזור השפתיים שגם מאבדות מנפחן.


לשמחתנו פיתחו נוסחה של חומצה היאלורונית שקיימת כבר מעל ל 20 שנה בענף האסתטיקה שעל ידי הזרקתה היא מחזירה לנו את מה שהטבע לקח מאתנו בעבור השנים. ומחליפה את הייצור הטבעי של החומרים המחדשים את העור


ההזרקה מבצעת במספר דקות כשהחומצה סופחת אליה מים הממלאה את הקמטים ומחזירה את הנפח והחיות לפנים והתוצאה הינה מיידית של עור צעיר יותר רענן יותר ומתוח.


החומצה ההיאלורונית משמשת גם לעיצוב ופיסול פנים לבני כל הגילאים שלטעמם חסר להם נפח בשפתיים, סנטר, עצמות לחיים או שקיימת אסימטריה בפנים וניתן בהזרקה של מספר דקות לייפות ולעצב את הפנים על ידי עיבוי ועיצוב השפתיים , יישור ופיסול האף, עיצוב קווי לסת עיצוב סנטר.חומצה היאלורונית הינה טובה גם מילוי צלקות ואקנה.


ההזרקות מתבצעות רק על ידי רופאים מוסמכים ומומחים לפי חוקי התקן בישראל.


ראשית מתקיימת פגישת ייעוץ מקדימה עם הרופא. בה הרופא יסביר על ההליך ויתאים את החומרים לפי הצורך וסוג הטיפול.


משום שמדובר בחומרי מילוי טבעיים, הם משתלבים בתאי העור והגוף מגיב אליהם בצורה טובה. החומרים במשך הזמן נספגים ברקמות הטבעיות בגוף, לאחר הטיפול ניתן לחזור מידית לשגרת חיים.


לעיתים תיתכן אדמומיות, נפיחות, כאב מקומי ושטף דם מקומי שנובע מההזרקה תוך דקות עד מספר ימים.

bottom of page